1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 557402

Sv: Fredagen närmar sig
Fet-Ecke: Jag har, liksom andra här på forumet, svårt att se att Jonte hamnar i Detroit. De kommer att få ett styvt jobb att skriva om kontrakten bara med de unga spelare de vill ha kvar, som exempelvis Z och Datsyuk. Att Jonte skulle få mer än minimilön där ser jag för otroligt, oavsett om Babcock är där eller inte.

Anaheim eller TIK gissar jag på.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.