1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 558270

Sv: Nästa säsong?
Fet-Ecke:
Tja! Jag var lite förvirrad i går...
Men vad jag menar är att vi kan väl inte rimligen kräva att Nubben skall vara den enda sporchefen i landet som inte mister slagkraft i laget p g a NHL-starten....
Pessimist- entusiasterna vidhåller ju att årets TIK ser så svagt ut och att alla andra lag ser sååååååå starka ut...
Jag tycker att detser ganska bra ut....Jonte vore en ren bonus.
Kanske jag skulle kunna tänka mig en riktigt tung center som komplement.. Men annars tycker jag att TIK ser stakt ut i en jämförelse med andra lag i ES.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.