1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 558703

Sv: Mästarcupen i Norrtälje
79 Andersson: Självklart är det så att det finns en delegation av hungriga och hockeykåta supportrar från Timrå på plats i Roslagens famn under Mästarcupen. Något annat vore ju tjänstefel.

Minst 3st Timråsupportrar blir vi iaf. Men gissningsvis lär vi nog bli en 20-30 st om man räknar in de andra bilarna och folket som är utflyttade i exil till Stockholm som säkerligen lär ansluta på plats.

Sen kommer ju Bergslagenmaffian bestående av Kungsörs-Daniel och Kenneth "Smokey" Engström!!!

Håll hårt i hatten!

Vi syns å hörs!

SKÅL!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.