lechef: Kris på målvakter , inte direkt men skulle inte du vara angelägen testa den personen som vart en AHLs bäste målvakter i en den bästa AHL säsongen sen runt 50 talet eller avdankad veteran utan vidare utsikter att bli kvar i klubben och kanske en helt oprövad målis från europa som det tar minst 1 säsong i AHL innan kan göra debut i NHL
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kris på målvakter , inte direkt men skulle inte du vara angelägen testa den personen som vart en AHLs bäste målvakter i en den bästa AHL säsongen sen runt 50 talet eller avdankad veteran utan vidare utsikter att bli kvar i klubben och kanske en helt oprövad målis från europa som det tar minst 1 säsong i AHL innan kan göra debut i NHL