Db_04: Jag ser han som om varit kvar i rangers antagligen den som varit andre keeper där iår , eftersom han hade en grymt stark säsong i AHL förra året och det inte vilken AHL säsong som helst ju PGA lockouten
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag ser han som om varit kvar i rangers antagligen den som varit andre keeper där iår , eftersom han hade en grymt stark säsong i AHL förra året och det inte vilken AHL säsong som helst ju PGA lockouten