1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 561621

Sv: Nyförvärv?
Uppsnappat på gårdagskvällens försa ispass (från hemsidan):

"- Carl-Johan ”Calle” Johansson ansåg sig själv bra tränad, ha bra speluppfattning och ett bra skott.

- Fredrik Warg, tidigare i Modo,  tyckte att det skulle bli roligt att äntligen få vinna i E.ON Arena

- Målvakten Johan Asplund skulle ge järnet i vinter även om han vid intervjutillfället satt sig på bänken

- Frans Nielsen tyckte att det skulle bli kul att få spela med ett av Sveriges bästa lag

- danska språket inte var utfrågare Tjärnströms styrka då han efter intervjun med Peter Regin bad om en översättning."


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.