1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 561749

Sv: Mästarcupen i Norrtälje
Smokey: Satan vilket pådrag det är i Norrtälje under Mästarcupsveckan. Det är ju rena rama infernot alltså. Inte nog med att det anordnas kräftskivor och hockey, det är sportmässa och stadsfestival i stan också - samtidigt!

Man lär ju få springa runt som en skållad råtta tamefan för att hinna bevittna allting.

Och så infaller ju strömmingspremiären också. Herregud! Man blir ju schackmatt vid blotta tanken. Man kommer vara fullständigt urlakad och mörbultad på söndagkväll. Ja jisses jävlar vilket party det blir!

Håll i er Norrtälje risken är överhängande att staden inte är sig lik efter vecka 33! Det skall den stora stygga rödvita maffian se till =).

Dancing on a saturday night! What´s you dancing, what´s you dancing... hey hey hey

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.