Marcus: Tack för det. Kan inte hemsidan fixa en sådan intervju då? Ledningen i Timrå IK har säkert redan läst debatten här på gästboken och det borde således även ligga i deras intresse att besvara alla de frågor som supportrartna har...
Låter bra med den nya servern. Lycka till och tack för ett bra arbete med hemsidan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Låter bra med den nya servern. Lycka till och tack för ett bra arbete med hemsidan.