1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 566384

Sv: Mästarcupen i Norrtälje
miiike66:

Alltid en liten tröst att kunna dela eländet med en go´ Miiikie... Först var det bois redan i 3:e omgången (tänkte redan då att det här får vi fan äta upp senare!), sedan dif (som jag avskyr!) i juli och så "kronan på verket" - DET FÅR INTE HÄNDA IGEN - den 8/8. Den gången visste jag att det skulle hända och när det blev hörna i slutet beseglades vårt allsvenska öde...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.