1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 567588

Sv: TIK-SAIK
dunderklumpen: Ja, jag såg matchen och Mandervilles signum i mina ögon var inte bara att han fullföljde tacklingar utan också hans frenesi i skridskoåkningen, hans sätt att kliva in och göra sitt jobb för laget. Glömde Manderville tidigare. Tror att han, Hedström, Hagos och Krykov blir svåra att ersätta. Krykov gjorde visserligen en sämre säsong rent poängmässigt men jag tror fortfarande att han har mycket kvar att ge. Vem ska spela fram Nordgren iår?

Drar inte allt för stora växlar av en träningsmatch. Självklart har de andra lagen också försvagats. Har inte satt någon ambitionsnivå än men det lutar åt nedre halvan och att jag blir glad om Timrå gått till slutspel när 50 omgångar av Elitserien är spelad.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...