1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 568193

Sv: TIK-SAIK
kungsbacka: Slappna av.
Redax 2 var för tusan aktiv i klacken redan före den tiden Timrå IK fick stryk mot Arboga och när vårt rödvita fick väja för fallande lagårdsportar i Nyköping... Lidande är inget nytt för en äkta timråsupporter.
Men jag har väl överseende om du är en "nyfödd" TIK-are...
Byta lag? Tror du Timrå IK är något Pockemon?
Man byter inte lag... Möjligvis ton.

Det blir en stökig elitserie i år. Ingen avundsvärd uppgift för Nubben & co. Men jag litar mer på dessa herrar än mig själv. Mitt jobb blir att stötta varenda jävla TIK-are tills korna går hem. I vått och torrt. I nöd och lust.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...