Det luriga verkar vara att MoDo fortsätter som i fjol. Värdelösa avslut. I andra vinner MoDo skotten med 20-6 fastän MoDo var i numerärt underläga 5 minuter i rad. Ja ja. Nu hoppas jag på att Werner, Staal, Bemström och Öhman kan komma tillbaka så man får se hur modos formationer kommer att se ut. Och om nu någon kan göra mål.
Men man får väl vara nöjd med 3-3 när dessa spelare var borta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Värdelösa avslut. I andra vinner MoDo skotten med 20-6
fastän MoDo var i numerärt underläga 5 minuter i rad.
Ja ja. Nu hoppas jag på att Werner, Staal, Bemström och Öhman
kan komma tillbaka så man får se hur modos formationer kommer
att se ut. Och om nu någon kan göra mål.
Men man får väl vara nöjd med 3-3 när dessa spelare var borta.