Johan J: Jaha..vill bara säga att jag gör comeback på hockeysnack..efter några år av frånvaro. Dock är jag självklart med & stöttar timrå i klacken så ofta det bara går. Apropå Starostenko så är han "bara" 32 år nuförtiden, spelar i moskva. (ryska mästarklubben) Bra statistik har han oxå! Men jag skulle tro att han trivs alldeles för bra i ryssland för att komma hit igen. Rysslands största klubblag slår juh numera NHL lag på fingrarna när det gäller löner.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
några år av frånvaro. Dock är jag självklart med & stöttar timrå i klacken så ofta det bara går.
Apropå Starostenko så är han "bara" 32 år nuförtiden, spelar i moskva. (ryska mästarklubben)
Bra statistik har han oxå!
Men jag skulle tro att han trivs alldeles för bra i ryssland för att komma hit igen.
Rysslands största klubblag slår juh numera NHL lag på fingrarna när det gäller löner.