Kan inte annat än att instämma med HH jag med .. det mest naturliga vore väl att ha den inbyggd i målburen (i nättaket). Men dom är väl rädd för att få pröjsa en ny så fort nån skjuter sönder den. Men visst en bra idé är det iaf. om än lite sent påtänkt. Sedan får vi se vartefter det lider hur det fungerar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men dom är väl rädd för att få pröjsa en ny så fort nån skjuter sönder den. Men visst en bra idé är det iaf. om än lite sent påtänkt. Sedan får vi se vartefter det lider hur det fungerar.