1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 571159

Sv: Ang Zäta
Rox: Jag skulle avvakta, och en attraktiv plan B skulle kyla nerverna ytterligare.
Visst är det skillnad på 2-3 millar med eller utan dollartecken efter sig. Det ändrar dock inte faktumet att det är vad Zäta anser sig vara värd. Detroit värderar honom betydligt lägre. Därmed den berättigade frågan: hur stort gap kommer Zäta acceptera mellan Detroits slutbud och hans egna lönekrav?
Jag säger, objektivt och utan egna intressen i saken: ge dom fingret!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.