1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 571636

Sv: Jonte
Det som är lite konstigt när sånt här händer är att det aldrig rycker in någon moral-polis som hävdar att Hedström dragit hela klubben i smutsen och så vidare. Något som säkert hade inträffat om någon supporter tex gjort likadant, eller en kanslist/styrelsemedlem för den delen. Lite märkligt ändå med tanke på hur moralpaniken ingriper när saker hänt förut.

Duktigt att Aftonbladet valt att använda den bilden som jag upplever har setts i de flesta artiklar om Hedström förut.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.