1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 573200

Sv: Ang Zäta
ernie eagle: all repsekt, men din glorifiering av ST tar jag lika trovärdig som aftonbladets (eller nån annnan kvällspress) dagliga glorifieringar av dem sjävla. Minst 90% av pressen är pinsam jävla skräp som skrivs av penningkåta nollor. Varför lyssnar folk på dem? dem kan dra åt helvete!!!! Åt helvete med dem och all jävla skräpjournalistik

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.