Det är humor. Jag Kongo har alltid varit sundsvallare, dvs sundsvallsbo. Men hockeylaget i gärdet har jag aldrig haft känslor för. Liksom en majoritet av sundsvallsborna är TIK mitt hockeylag. Blev TIK-supporter säsongen när laget missade allsvenskan, play off, och hette ST Hockey. Gick i pappas fotspår som är ur-timråit sen slutet av 50-talet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag Kongo har alltid varit sundsvallare, dvs sundsvallsbo.
Men hockeylaget i gärdet har jag aldrig haft känslor för. Liksom en majoritet av sundsvallsborna är TIK mitt hockeylag.
Blev TIK-supporter säsongen när laget missade allsvenskan, play off, och hette ST Hockey.
Gick i pappas fotspår som är ur-timråit sen slutet av 50-talet.