1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 576198

Sv: Nytändning i klacken behövs
Knyllo: Hugg på Micke123. Han har säkert kompisar oxå. Visa att ni blir glada över tillskott till gemenskapen.

När det gäller Helg Ernest och hans mindervärdeskomplex kan jag bara säga - tragiskt och tröttsamt. Han kommer snart att bilda en ny liten klubb där han får bestämma (lite i alla fall). Förra hette väl Resegruppen eller nåt...

Grattis till El Maco som har inträtt i det äkta ståndet!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.