1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 576805

Sv: Är E.ON redan för litet?
KFUS_Timrå: Blalalalala.

Hur kommer det sig att så många föds utan kärlek till ett lag då? Eftersom det tydligen sker helt automatiskt.

Allt handlar om yttre omständigheter. Min släkt är från Hälsingland, det finns absolut ingen som hållt på TIK innan, så den enda anledningen till att jag håller på TIK nu som jag ser det är att jag började spela själv i klubben när jag var kring 7-8 år.

Själv ligger jag bara med brudar som har TIK som initialer. Det är ultrá!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...