1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 577050

Sv: Är E.ON redan för litet?
ernie eagle: He he...
Ja ja ja...jag är gammal Sundsvalls bo, men va fan, Timrå IK = Hockey, så är det bara...och jag tror att alla utom 150 stackars hard core sundsvall hockey snubbar håller med.

Jag skiter i om man spelar i Sundsvall eller Timrå, tror inte att det har nåon egentlig betydelse, även om kanske Birsta hade varit en god ide. Nu ligger arenan där den ligger - och för min del ligger den bra där.

MEN - ÅTERIGEN!!!:
1. Hit med 1000 platser till
2. Hit med en jumbotron
3. HIT med två ytterliggare pubar

Där ligger nyckeln till SM-guldet (hur puckat det än låter)...!
Fan, tror man kan säga att två pubar, en jumbotron och ytterliggare 1000-1500 platser på sikt för oss närmare SM Guld än vad någon spelare kan!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...