1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 577329

Sv: Förslag till SK
Fet-Ecke: Ett eget öl känns lyxigt. Självklart ska SK loggan pryda den vackra flaskan. Timrå IK tillsammans med WASA Bryggeri tog ju fram en äcklig läsk för några år sedan som de satte en örn på och kallade "Red Eagle Cola". SK tillsammans med WASA eller Zeunerts tar fram ett öget öl är min önskan. Btw så kommer väl SK loggan i grunden från ett visst öl.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.