Du är alltså inte en Tik:are från första början??? Själv är man född strax bakom "ladan"
Det där om att jag återkommer vid seriestart är "bullshit" som ni kanske märker.......=) Var är ni alla "nick" som jag känner igen:
Nyllet, DJ hemp, Mr Danne, f, Smokey, Swen(jag var i Skåne i sommar), Hamburgaren(El maco), danne dåre,patrick polly, Njurunda killen Patrick??(vad det nu va du kallade dig), Maggan, mm.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det där om att jag återkommer vid seriestart är "bullshit" som ni kanske märker.......=) Var är ni alla "nick" som jag känner igen:
Nyllet, DJ hemp, Mr Danne, f, Smokey, Swen(jag var i Skåne i sommar), Hamburgaren(El maco), danne dåre,patrick polly, Njurunda killen Patrick??(vad det nu va du kallade dig), Maggan, mm.