Jimmy: Du kan väl inte komma och påstå att M Mattiasson nånsin har varit bra i närkamperna !! Karln har ju åkt runt som om han hade ägg i brallorna i 2 säsonger nu.... Det är ju svårt att säga om han är bra i närkamper när han är inne i en ungefär mellan 1 till 2 ggr per år... Han har ju dock ett djävligt bra direktslagga (så länge han får skjuta ostört..)
Kul att Red Rocker har gjort comeback i GB´n. Nu har man ju nån som håller med en i allafall..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
närkamperna !!
Karln har ju åkt runt som om han hade ägg i brallorna i 2 säsonger nu....
Det är ju svårt att säga om han är bra i närkamper när han är inne i en ungefär mellan 1 till 2 ggr per år...
Han har ju dock ett djävligt bra direktslagga (så länge han får skjuta ostört..)
Kul att Red Rocker har gjort comeback i GB´n.
Nu har man ju nån som håller med en i allafall..
Go natt.