1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 579797

Sv: Timrå IK - Modo, träningsmatch 2005-09-22
Laken: Ja för mig är Oksa också det stora frågetecknet. Men jag såg honom mot Mora och då var han OK men han släpper lite för mycket returer. Backarna måste vara mer noggranna i år jämfört med tidigare år. Hade gärna sett Hirsch i TIK i år när man nu inte ville behålla Kapanen.

Vi ska vara försiktiga med att höja Nordgren till skyarna och hylla honom som en stjärna. Han har ju ändå visat de senaste säsongerna att han är beroende av en riktigt kreativ center för att glänsa. Dock - även jag vill ha honom tillbaks. Gillar hans skridskoåkning och aggressivitet.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.