1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 584916

Sv: Timrå IK - FBK 2005-10-01
Angående trummandet i kvällens match så var det bra vid flera tillfällen. Lagom bas, men ibland något för snabbt tempo. Först ville jag att han skulle vara mer aggresiv, men insåg snabbt att det var perfekt! Min faster uttryckte sig med orden:

"Ibland går det lite för snabbt, men han är jättebraa!"

Stämningen var bra, och framförallt på sittplats där den annars inte är på topp. Kanske på grund av några överförfriskade grabbar på två olika ställen som verkade få lite långtråkigt. För att skapa stämning i hela hallen (eller iaf kortsidorna..) och riva muren på sittplats är mitt förslag att man ger ett tiotal personer uppdraget att sitta en match och pusha för att få med andra i "sången".

Och nu, förstår jag verkligen vad JimmyH mfl menar med att fler basröster behövs i klacken. Skulle höja standarden avsevärt mycket!

Analysen av matchen, överlåter jag till andra, ikväll, igen :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.