1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 586672

Sv: Ang. Timrås skrala öppning
erathoo: Frågan är ju fortfarande varför man inte värvat några fler producerande forwards. Hedström och Hagos förstod ju vem som helst att dem skulle dra. Nu har vi ett lag bara med gnuggare, inte så konstigt att dem inte kan göra mål.

Oksa är ju dessutom värvad förstemålis. Vem vill se han i mål nu?

Visst, NU finns det inte mycket att värva. Men ledningen har haft hela försäsongen på sig, precis som vilken klubb som helst.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.