1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 587114

Sv: Ang. ev. nyförvärv
ernie eagle: Nej, jag håller med övriga att han kan skapa dålig stämmning i laget. Jag bara kollar in vad som finns just nu på marknaden.
Till Hyvönens fördel är ju att den karln i alla fall skjuter....

Nej då skulle jag hellre önska att Timrå fick hyra jarkko Immonen från Rangers och att Nordgren kommer tillbaka nu när Carolina värvat en forward till...

Det finns säker fler aspiranter som blir över från NHL, frågan är bara om lagen vill släppa några spelare från farmarligorna

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.