1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 587438

Sv: Ang. ev. nyförvärv
RocknRolf2: Ursäkta mig? Har jag blivit lack på dig för att Asplund skulle få mer speltid?

Kan du plocka fram det inlägget igen. Har inget som helst minne av det. Vad jag kommer ihåg så reagerade jag på din minst sagt rabiata hållning gentemot Mika Oksa och att du envisas med att älta hans oskicklighet och oduglighet till leda och förbannelse här inne på gästboken.

Jag har absolut inget emot Johan Asplund. Däremot skall medges att jag trodde mer på Oksa som uttalad förstemålvakt. Vilket han ju också var fram tills matchen mot Linköping.

Och än är det ju inte försent för honom att bevisa motsatsen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.