1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614734 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 587491

Sv: Ang. ev. nyförvärv
ernie eagle: ok. Jag minns inte helt riktigt, det var trots allt över en månad sen jag skrev det inlägget. jag skrev 2005-09-01 20:45: "Asplund kommer spela minst lika mycket som Oksa i målet, tyvärr. Oksa är en felvärvning."

Du svarade. "Han blev ju matchens lirare igår. Hur f-n förklarar du det då?"

Jag tyckte det var synd då att vi inte satsade mer på förstemålisen, och jag tycker fortfarande det är synd.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.