1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 587520

Sv: Ang. ev. nyförvärv
RocknRolf2:

Skall besvara dig en sista gång,skulle jag varit tränare för A-laget skulle jag skickat in han matchen efter Linköping för att stärka hans ego. Men nu spelade Asplund strålande när han kom in så han var tvungen att lira han matchen därpå...tyvärr.

I med han nästa match å låt han stå ett par matcher i rad så han kommer in i matchtempo. Han är våran 1.a så han skall stå bara å det är vad vi har men stå måste han göra. Avgöra sen om, han är kalkon som du anspråkar på skall jag svara på efter han stått ett par matcher till. Tillsdess tycker jag att du kan lägga ner skitsnacket....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.