1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 587572

Sv: Ang. ev. nyförvärv
orion: Ja, det är bara att bita ihop och hoppas det vänder.
För depretionens skulle måste det de.

Det är Das Boot... tråden som saknas !!!
Men den är ju inte välkommen här.
Sen vart är Miikes ångestladdade alá Bergman tråd.

Tacka vet jag förr, då var det glimten i ögat här.
Vi vann väll då också va ?

/me is listening to (U2 - I Still Haven't Found What I'm Looki) at (Virgin Radio Classic Rock) using Screamer Radio v0.3.7

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.