1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 588304

Sv: Ang. ev. nyförvärv
Sune: Bra Sune, ett rätt av två.
"Ikväll blir det torsk....1-5!" - Rätt. I det här läget ska låg profil prioriteras och negotips a'la Hempen är ett steg i rätt riktning. Det är ett tips som ges av ett TIK-fan som lider av de uteblivna poängen men har inte tappat "tron".

"Vi är Timrå och vi har ingen trupp!" - Fel. Detta är ett nedslående och i mina ögon felaktigt påhopp. Att uttala sig på detta sätt tyder på en vackalande "tro", och man kan ana att personen nästan hoppas på ngåon form av ragnarök för föreningen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.