1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 588380

Sv: Ang. ev. nyförvärv
Nu är det otroligt skönt att vi har tryckfrihet här i Sverige..

Skönt är oxå att alla har rätt att tycka o tänka som man vill..

Tråkigt nog så finns det människor härinne som utnyttjar det
självklara som skulle ha en fet jävla stämpel "IDIOT" över hela
pannan...

Att dessa människor överhuvudtaget loggar in här tyder på två
saker..Antingen är dom bara dumihuvudet eller bara ute efter
för att dissa allt Timrå IK står för..

Att dag ut o dag in bara dissa..Hur fan orkar man med det??

Undra hur deras övriga vardag ser ut när dessa människor
inte är inloggade här på HS är ute i det verkliga livet??

FORZA TIMRÅ IK

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.