1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 588382

Sv: Varför har klubbmärket försvunnit från hemsidan?
RocknRolf2: Personligen tycker jag att den nya sidan är mer en parodi på en hemsida. Otroligt osmaklig och nästan ett hån mot klubben. Ja, va faan gör den blå färgen överhuvud taget på sidan?!

Som sagt, tallarna höll sidan uppe. När dom är borta har vi tveklöst ES sämsta hemsida.

Vore ju roligt att höra ett utlåtande om anledningen till varför tallarna slopades. Nått argument måste det väl finnas, nån mening med att helt skita i vad majoriteten av supportrarna identifierar sig med måste det väl ändå finnas?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer