Kerstin_k: I grund och botten handlar det väl om pengar (som vanligt). Styrelsen vill skydda "varumärket" örnen. När örnen introducerades blev ju faktiskt souvenirförsäljningen något helt annat än med tallarna.
Fast jag tror faktiskt att nyintroducerade tallar skulle sälja mer än örnen gör idag. Eller jag vet det. Synd att inte styrelsen fattar det.
Och jag håller med dig om hemsidan. Jag har slutat besöka den utan går direkt till hockeysnack.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fast jag tror faktiskt att nyintroducerade tallar skulle sälja mer än örnen gör idag. Eller jag vet det. Synd att inte styrelsen fattar det.
Och jag håller med dig om hemsidan. Jag har slutat besöka den utan går direkt till hockeysnack.