Timrå Ik har alltid skitit i sina supportrar en längre tid nu. Det har tjatats om en classic collection i flera år, och vad har det blivit? Jag har tröttnat för länge sedan och köper därför inte några sovenirer. Skulle var kul att få se dom övriga Elitserie klubbarnas omsättning och avans vad det gäller sovenirer, tror domligger hästlängder före Timrå. Det värsta av allt är att örnjä...... fortfarande sitter kvar på matchtröjan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det har tjatats om en classic collection i flera år, och vad har det blivit?
Jag har tröttnat för länge sedan och köper därför inte några sovenirer.
Skulle var kul att få se dom övriga Elitserie klubbarnas omsättning och avans vad det gäller sovenirer, tror domligger hästlängder före Timrå.
Det värsta av allt är att örnjä...... fortfarande sitter kvar på matchtröjan.