Bo Bly: Ja om jag talar för egen räkning så gör det att jag INTE kommer att åka ut till Timrå ikväll, brukar åka hockeybuss, men då jag inte vet om det finns biljetter eller så skiter jag idet, Timrå IK gör bort sig genom att ta bort biljettläget på hemsidan...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja om jag talar för egen räkning så gör det att jag INTE kommer att åka ut till Timrå ikväll, brukar åka hockeybuss, men då jag inte vet om det finns biljetter eller så skiter jag idet, Timrå IK gör bort sig genom att ta bort biljettläget på hemsidan...