1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 589089

Sv: Timrå IK - HV 71 2005-10-06
Känns Som några av målen var rätt billiga ikväll. 2-2 var inget kanon hårt skott som gick rakt igenom Asplund. 2-3 var både back och Asplund väldigt tveksamma. 2-4 vad gör Styf??? Känns lite segt i försvaret, samtidigt som vi noll med målfarliga spelare just för tillfället. Få se om Maderville med sin vinnarskalle kan få laget och lyfta sig. För helt ärligt var 2st av våra mål riktiga skit/tur mål. Så det var bara 1st "riktigt". Så vad gör våra forwards? många bra saker fram till avsluten då blir det rent ut sagt löjliga avslutningar. Men nu är det bara att kämpa och stötta Timrå, för det här laget kan visst bli ett bra lag i år.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer