1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 589615

Sv: Ang. ev. nyförvärv
Ska bli spännande att harva i botten i år! Alltid mer nerv i streckstriden än det outhärdligt utdragna slutspelet, där TIK ändå bara haft en teoretisk chans att gå hela vägen.

Och kvalserien blir det knappast (även om risken är större i år än på många år). DIF och LIF saknar inte bara spets som TIK, de saknar också struktur i spelet (som TIK faktiskt har).

Rimligt är ingemanslandet vid plats 9-10.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.