1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 589883

Sv: Äta kakan, eller ha den kvar?
Dream Team: som jag sagt hundra ggr, den enda som stack chockartat var Nordgren. DEN ENDA. Nubben har inte varit mindre aktiv, han har bara satsat på fel spelartyper.
Jag efterklok? Jag kritiserade flera värvningar redan från början. ST refererade till och med indirekt till bland annat min kritik när Warg och Wennerberg värvades. Nubben kontrade med att han inte förstod namnhetsen bland vissa fans.
Peter Ström förstod jag inte heller. Oksa såg jag som ett för oprövat kort att stå som förstemålis.

"Vad skulle dem ha värvat då?" "Gör det bättre själv!" tänker du kanske. Tja, några mer rutinerade spelare kan inte varit omöjligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.