1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614705 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 589961

Sv: Äta kakan, eller ha den kvar?
RocknRolf2: Vilket väl verkar vara befogat då det tagits upp i media mer än en gång. Har aldrig sett att media basunerar ut något om TIKs löner. Visst höjde man med all säkerhet Nilssons lön tex, förmodligen även Nielsen mot vad det fick i Luleå resp MIF. Men tror inte man lockar med chockhöjningar av lön för tex Warg, Wennerberg mfl...De lär ligga på ca 40-50 000 i månaden som bäst skulle jag tro. Alltså vad den genomsnittlige ES-spelaren tjänar.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.