1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614737 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 590015

Sv: Äta kakan, eller ha den kvar?
Bo Bly:
Det är kärlek det...;)

Sudden vinsten här i Götet i Semin var inte heller att leka med...;)

Ett annat minne som har etsats fast i min hjärna är när det
var 4 bussar upp till Umeå och givitvis så körde 2 bussar lite galet
(jag satt i en av dessa) och vi kommer mer eller mindre när matchen
ska start...

Fick höra av spelarna efter matchen att dom hade hört oss komma redan utanför hallen..Flera spelare fick rysningar av våran helt underbara sång o glädje..

Att vi sen förlorade är en anna femma..Vi tog dom hemma...;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.