1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614958 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 59186

Ljuspunkten
Tänkte bara meddela att ni Timråare nog kan stå lite rakryggare än vi andra svenskar en sådan här dag. Varför? Jo enligt min åsikt så var Zäta den ende som möjligen kunde kalla sig elithockeyspelare i det svenska laget igår. (Möjligen att Martin Johansson även kunde platsa i den kategorin.) Zäta var den enda om visade ett uns fightingspirit, han var även den enda som verkade ha lite kräm under skridskorna. Det var oxå roligt att se hans och Igor Matushkins lilla privata uppgörelse. Tyvärr så måste man väl säga att Matushkin vann på KO?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer