fan för nåt år sen trodde jag du va s-vallare? hade jag fel kanske... SCA - cupen kan bli rolig, undra om jag inte ska tävla då, fr då gå hela jorden under, nänä men man får bäll hoppas att man åtminstonde hinner på matchen mot kattorna! =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
SCA - cupen kan bli rolig, undra om jag inte ska tävla då, fr då gå hela jorden under, nänä men man får bäll hoppas att man åtminstonde hinner på matchen mot kattorna! =)