1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 59436

DIF - TIK (surjämtland)
Jaji, hur i helvete slutade matchen nu´rå...?

Nu måste vi börja plocka fram de positiva känslorna från kvalserien 2000 och se fram emot årets dito... Hur mycket fiasko Timrå IK än gör kan det för övrigt inte bli värre än Tre Kronor i OS anno 2002!

Leksand blir jävligt svåra, det vet vi redan... Men varje match av de tio blir en pärs... Som sagt, dags att memorera de positiva känslorna från två år tillbaka (eller, varför inte, den mycket lyckade avslutningen av förra säsongens elitserie?)...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer