1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 59460

Sv: DIF - TIK (surjämtland)
Härligt Smokey nu fick man sig ett *asg* det var ett tag sen. Apropå surjamtar så är det väl bara att hoppas att fjällaporna fick sig en rejäl portion underhållning trots 2-6 i r**a, finns ju trots allt rätt många fans där borta i fjällapelandet, svärgubben är en som säkert var glad över att få åka och kika på Timrå IK.

Sätt på frugan? Ja. Ett par axelskydd och en TIK tröja och sedan blunda, ska testa, det funkar säkert men att hon skulle skrika Åhlund det tvivlar jag på. Återkommer med svar...

Forza Timrå IK, kämpa & puckj-ln är väl platt eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer