mike66: Hörselskydd! Själv har man sådan jävla ångest efter OS och årets elitserie, att man tillbringar nätterna i apatisk fosterställning bakom frugans trygga lekamen.
Nästa vecka har vi sörlänningsjävlar sådantdär sportlov. Finns det någon anledning att styra kosan norrut?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Själv har man sådan jävla ångest efter OS och årets elitserie, att
man tillbringar nätterna i apatisk fosterställning bakom frugans
trygga lekamen.
Nästa vecka har vi sörlänningsjävlar sådantdär sportlov. Finns det
någon anledning att styra kosan norrut?