Smokey: Fatta mig rätt nu! Det är lika bra att du stannar där du. För det finns inte mycket glädjande att se i dessa tider. Men om dú hellre vill se skiten så är du ju välkommen upp - det vet du ju!
I sådana fall så har väl Timrå match mot Malmö på torsdag (hemma) tror jag närmare bestämt att det är. Så vi (kanske) ses då?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I sådana fall så har väl Timrå match mot Malmö på torsdag (hemma) tror jag närmare bestämt att det är. Så vi (kanske) ses då?
Forza Timrå alle alle alle Forza Timrå!
GO TIMRÅ GO!
ÄLSKA TIK 4-EVER!