ernie eagle:Tack för ett ytterligare enastående matchreferat. Synd att det inte gick lika bra ikväll för våra hockeykrigare,men det är bara att kriga vidare för att nu har återtåget börjat som ska ta oss tillbaka till ES..........! Kom igen Timrå kom igen.......!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Synd att det inte gick lika bra ikväll för våra hockeykrigare,men det är bara att kriga vidare för att nu har återtåget börjat som ska ta oss tillbaka till ES..........!
Kom igen Timrå kom igen.......!